torstai 31. lokakuuta 2013

Väristyksiä..

Työt on alkanu oikein kivasti.. Värejä ja energialeikkauksia oon päässy tekeen ja vaikka mitä kivaa on tullu kokeiltuu.. Olis mulla varmaan jotain kivoja kuvia mitä oon tehny.. Osa näistä on Arjan kanssa mietittyjä sekoituksia, mutta osa ihan omia.. Kuvat eivät kerto kasvivärien kohdalla tuhatta sanaa, muttei myöskään ne tuhat sanaa.. Tässä muutamia teoksia.. Jos joku ei muuten tienny, niin oon ihan lahopää, joten en oo muistanu puolistakaan ottaa lainkaan kuvaa, saati sitä ennen kuvaa.. Pöh.. Hölmö mikä hölmö.. :D muutama kuva ainakin puuttuu.. Mut tässä joitain otoksia.. 


tätä päätä on värjätty jo useampaan otteeseen punaiseksi..



Tästä tuli tosi ihana hiekkainen väri..



Sitten olis ennen..

Ja jälkeen.. Tämä on sitä oman värin kirkastamista.. Ei vaalennusta.. ;)



Ekaa kertaa kasviväriä.. Lavat oli jo valmiiks punertavat.. Tässä ei näy värin hehku ollenkaan niinkuin oikeasti näkyy.. Ja energialeikkaus sekä oikeat tuotteet tuo kiharat esiin..


Ennen..

Jälkeen.. Tehtiin vähä simsalabim enemmän tytsylle lisää tukkaa ja upee pehmee punane.. Enskerral tulee viel punasempi.. ;)

Tähän nähtiin useampi tunti vaivaa, mutta loppuviimeksi saatiin vaalea tyvi tummaksi ja jo valmis punaruskea väri ruskeaksi.. Latvat oli jo vaaleet, ne jätettiin värjäyksestä pois.. 
Paras opetusväri ikinä ja loistolopputulos.. 



Viimeisenä muttei vähäisempänä itseasias mun eka kasvivärilevitys.. Musta mikä musta.. Tämän mustempaa tuskin saadaan.. Useampi värjäys alla, mutta tyvi on silti musta.. Vaatii kaksi väräystä päällekkäin..


Ja mikä parasta, nämä kaikki ihanat naiset ovat siirtyneet luonnonkosmetiikkaan, siten väristä tulee parempi ja hiuksista tulee aikojen saatossa tuuheammat, ilmavammat ja erityisesti terveemmät.. Muista, että myös sinä, lapsesi ja läheisesi pysyvät terveempinä käyttäessä luonnonkosmetiikkaa.. Niin ja luonto kiittää.. 

Mulla on nyt ainakin marraskuun ajan puhdistus ja kasvivärit -20% et nyt sit kokeilemaan.. 
Muista, että avoin mieli matkaan.. Jos olet kiinnostunut, mutta vielä mietit.. Käy tekemässä mun testi, oletko valmis kasviväriin, sieltä se selviää.. :) 

Mä oon ainakin innoissani tekemässä kaikenlaisia värejä..! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti