torstai 17. lokakuuta 2013

Hyvää fiilistä päivään kuin päivään, varsinkin vapaapäivään..

Yllättävää kyllä, mutta olen ollut ahkera myös vapaapäivänä..

Nyt kun ässien eka kotipelihäviö on pois päiväjärjestyksetä, niin voi taas keskittyä muuhun.. Noh, kyllä mä myönnän silti, että kudoin villasukkaa tossa samalla kun peliä katottiin.. 

Mut oon tällänen näprääjä, niin pakko jakaa teillekin mun innostus tehdä sulkakoruja..

Idea on muhinut jo pari vuotta, mut nyt taas muistin projektin kun Arja pomoseni höpisi, että haluaa Kreetan matkalle sulkakorun hiuksiinsa.. Innostuin myös tekemään muita koruja..


Erimittaisia hiuskoruja klipsillä..


Parit korvikset olin tehnyt jo kesällä, mutta olin nekin unohtanut, koska en voi ite pitää taviskorviksia venytyskorujen vuoksi.. Eikä tuo yksi ideani oikein ollut toteutuskelpoinen käytännössä joten on vielä kehiteltävä..



Olen innostunut kivikoruista ja vaihtelen niitä aina mielen tai värin mukaan lukon avulla ketjuun, siitä sain ideaksi tehdä lukkokoruja jos on jo valmiina jokin kiva ketju..


Näitä tulen tekemään varmasti vielä lisää erivärisiä.. Ja vähän koreampiakin..
Täytyy käydä shoppailemassa erivärisiä sulkia ja muuta härpäkettä.. Itse haaveilen violetista tai pinkistä.. ;) pinkki on mun uus musta.. Hullua vai mitä.. Siis jos mut tuntee paremmin, niin tietää.. 


Kaulakoruja liittyi myös seuraan..

Ja tää seuraava on mun.. Ellei joku välttämättä rakastu siihen vielä enemmän kuin minä.. <3

Jos kiinnostuit jostain korusta, niin ota yhteyttä.. Nämä lähtevät kyllä uuteen kotiin mielellään.. :)

Mut hei, luin tota Nooran kirjaa jo puoleenväliin, eli sen ruokaosuuden.. Kyllä taitaa tällekin likalle käydä vielä niin, että pakko se on koko ruokakorikin pistää uusiksi.. Oon jo nyt kytänny pakkauksien sisältöä.. Se on menoa täysin kohti hippeyttä.. Mut muistakaa, että ollaan 2010- luvulla, niin on sallittua olla moderni hippi.. Siitä mä ajattelin olla yhtenä esimerkkinä.. Noora Shingler on jo onneks julkimosellainen.. :) 
kai sitä silti ollaan tulevaisuudessa joukolla halailemassa puita hippimekoissa.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti